Ull de falcó / Ojo de halcón / Hawkeye

26 abr.

Els que em coneixeu sabeu (segur que us he atabalat alguna vegada amb el tema) que tinc el cap plè d’informació del tot inútil, que si poders, noms i identitats de superherois de còmic, que si lletres de moltíssimes cançons, Pelis, actors, series… tot,  absolutament tot informació inútil que tinc enmagatzemada al cap i que no em porta enlloc. De fet, crec que ja no tinc molta capaçitat d’aprendre perquè tinc el disc dur plè..jajaja.

Un dels personatges de còmic que em treien el son per la fascinació que em produïa era “Ojo de Halcón” (els còmics eren en español), un personatge que és en realitat Clint Barton, un nen que als 8 anys es va quedar orfe juntament amb el seu germà i que va anar a parar a un orfanat, escapant-se i enrolant-se a un circ que passava prop de l’orfanat. Va estar molt temps en el circ juntament amb el seu germà (que no recordo com es deia) i un artista, El Espadachín el va entrenar en l’art de l’esgrima, però va descobrir el seu talent natural amb l’arc i la fletxa, de manera que va passar a ser tutelat per Flecha Trucada, un altre integrant del circ que feia d’arquer. Va descobrir que El Espadachín robava al circ i aquest li va oferir participar en el delicte, ell s’hi va negar i s’hi va enferentar, de manera que el Espadachín el va derrotar ferint-lo i deixant-lo per mort. El seu germà li va dir si era tonto, i va marxar amb l’espadachín. Flecha Trucada, però, el va seguir entrenant al circ. Un dia, al circ va passar un accident i allà va conèixer a Ironman i va decidir que es dedicaria a fer el bé i ser un salvador. Un dia va acompanyar a Flecha Trucada a fer un encàrrec que va resultar ser una extorsió en tota regla així  que van aparèixer uns mafiosos, F.T. va disparar al mafiós i el va pelar, Clint Barton a un guardaespatlles que va resultar ser el seu germà!!! terrible!!!. Així que es va autoanomenar “Ojo de Halcón” i va dedicar-se a ser un salvador de la justícia (superheroi) així que el primer dia que va sortir a patrullar, la poli el va detindre (s’ha de ser gafe). Llavors es va enrotllar amb Viuda Negra (tiarra espía comunista) i després es va incorporar als Vengadores. Posteriorment va pirar per formar els Vengadores de Costa Oeste (era el líder). Tot això SENSE TENIR CAP TIPUS DE PODER, nomès disparant fletxes trucades amb tecnología i diferents gadgets… brutal. Es va enrotlar amb Pájaro Burlón que també era guapa i va pertànyer als Thunderbolts.

Fins aquí una buidada de ment que m’ha anat bé fer, encara que ningú s’ho llegeixi!!! jajaja, i he fet un dibuix de jo fent de Ull de Falcó, que sempre m’havia agradat. De petit tenia un arc i mentre els nens eren el Robin Hood, jo volia ser Ojo de Halcón (ja era un friki) jajajaja

Anuncis

Deixa un comentari

