Cap de setmana + la mort del meu ipod….

7 maig

 

El cap de setmana va estar molt bé, el divendres reunió del Patronat de la Patum, ón sempre hi ha ambientillu, el dissabte carrer major i Barça a Bcn, va estar molt bé, i vam poder dir-li adéu al millor entrenador de l’història del Barça!. Molt emocionant, molt. Llavors, Berga, negre amb els Terrapesats birres (m’ho vaig passar molt bé i vaig riure molt parlant amb l’un i l’altre…) i cap a casa, l’endemà Berga fins a la tarda i llavors BCN. Vaig veure una peli que a mi em va agradar, però d’aquelles que no pots recomanar gaire, perquè al gran públic no triomfen. Vaig veure Somewhere de la Sofía Coppola (lost in translation) i Steven Dorff. Parla sense ser molt esplícit ni jovial, de la vida d’un actor famós de Hollywood, és una crítica i una realitat de com viuen aquests personatges (alguns) però no gens càndid. En el viatge, el Johny (que és l’Steven Dorff) es retroba amb la seva filla, amb les misèries d’un famós sense gaires més al·licients a la vida que les noies guapes… filmat de manera poc usual i abusant (pretesament) de plànols fixes, cosa que m’agrada, el llenguatge visual és lent i poc amè, però a mi em va agradar molt.

 

Avui és un dia trist… el meu ipod ha mort! El meu malcap m’ha fet que el dispositiu es desendollés de la terminació tipus jack a la que estava enganxat precipitant-se contra el terra i colpejant en la part superior dreta, de manera que el botó primordial (nomès en té 3) ha quedat pitjat de per vida. Tragèdia romana total! Sóc  un paio que dono molta utilitat al ipod, ja que la meva vida va permanentment enganxada a la música. Ha sigut catastròfic. Hauré de comprar-ne un de nou, però mentre, tinc el meu vell ipod, que farà les funcions d’ipod de substitució… molt trist. (passo foto amb el meu ipod vell). Estic desolat!!!

Anuncis

Deixa un comentari

