L’home de la motxilla de tigre

10 maig

Aquest, els dijous sóc jo. Al matí, el meu fill va a piscina i per aquest motiu ha de portar dos motxilles, la normal i la de la roba de piscina. Aquí entro jo. Com que ja porta una bossa li alleugereixo la càrrega de la segona. Així que al matí, a les 8:30 podeu veure un paio com està vestit en el dibuix amb una motxilla de tigre a l’esquena, que em dignifica estèticament com a pare que sóc. Avui a més, hem saltat per sobre de tots els bancs de casa a l’escola. Vaja dos!.

La tigermotxi

Ahir a la nit vaig anar a fer una sidra (de pressió) amb el Pere i l’Aida als que els hi dedico aquest dibuix és sempre un plaer parlar amb bona gent!

Deixa un comentari

