Dilluns desolat

14 maig

Cap de setmana cicatritzat, un alè de pau i tranquilitat que ha amainat la meva tempestat interior, els meus nervis, el meu no parar ni un minut. El divendres vaig sortir una estoneta a fer uns Gintònics i a veure passar la nit i la gent que com formigues anem sempre atabalats. Després Mesclat i a dormir!. Dissabte, nens al matí, gotet de rigor al negre en bona companyia i a la tarda reunions de Patum Infantil. A la nit, vaig fer una cosa que feia anys que no feia, anar a sopar a casa dels pares. No recordo el temps que feia que no anava sol (la Gemma va sortir) a cals meus pares, a seure a sopar i explicar-nos la vida, a parlar dels nens (que s’ho van passar super). L’endemà al matí vaig anar a esmorzar a “La Barana” amb el Martí i li vaig mostrar així les delícies dels esmorzars amb  forquilla i calma. Ens ho vam passar bé, llavors, Trabucaires, negre i cap a veure els meus avis, els nens encantats! Després a dinar a casa dels meus pares i migdiada generosa, Barcelona i peli (divertida però no desternillant) Una Boda de Muerte (psé).

Avui, a la feina, tornem-hi… a comprovar de nou que tothom entén i pot opinar de Disseny-Publicitat, sense pietat, sense remordiments, sense cap tipus d’escrúpol, amb tota “patxorra” pot venir un garrulo amb mocasins vermells i pantalons blancs i dir: Quiero que me pongas un abuelete con un niño que tengan cara de crisis (em mira el meu tatuatge del día ). Cara de Crisis? tu estàs bé?  Però que dius anormal?. En fi, un garrulo pot opinar de disseny perquè segurament no es veu la tita quan es dutxa i així, quan el dilluns veu a un pobre dissenyador descarrega les seves frustacions amb el pobre nano, que paga els plats trencats de que la naturalesa no li hagi donat un major tamany en algunes part del seu cos. Les coses són així.


Anuncis

Una resposta to “Dilluns desolat”

  1. Hat 15/05/2012 a 8:34 pm #

    Sàvies paraules. I hil•larants. Un dissenyador que treu suc als pronoms febles i als no tan febles. Un luxe.

Deixa un comentari

