Confirmació Springstiana

18 maig

Els que fa anys que procesem profunda admiració per a aquest senyor, anem als concerts treballant amb l’hipotesis de que podria ser l’últim concert del Bruce, per tant, anem a donar-ho tot en un sol concert. Ahir, vaig tenir l’enorme sort de viure amb dos companys que m’han acompanyat sempre en els concerts del Bruce, i de més gent, alguns, no havien vist mai al Boss, i per tant es desvirgaven!. Les seves cares i somriures després m’ho van dir tot, s’ho van passar molt bé, i em demanaven com era que aquest tio aguantava el que aguantava. I jo nomès els hi podia respondre:  “El sobrenom de Boss vé per algun motiu”.

Ahir, el Bruce em va sorprendre, va treure cançons que tenia clavades dintre meu, i que fins ahir no vaig poder cridar a pulmó. Va tocar cançons com The River, o Thunder Road amb tota tranquilitat, amb naturalitat. Un Prove it night o un You Can Look (But better don’t touch), un She’s the one… moltes.. fins a 25 temes que se’m han incrustat a l’orella i no em deixaran en un parell de setmanes. Ahir es va lluïr, va fer-nos disfrutar de la música i va ser proper com nomès ell sap. És el meu ídol i ho serà, amb ell he crescut i m’he fet el que sóc, he madurat amb ell, és el meu Boss també!

Anuncis

Deixa un comentari

