Cap de setmana i regressió.

21 maig

Aquest cap de setmana ha estat intens! Des del divendres, hem corregut de cul. Al vespre hi va haver festa de bikinis i pelis, fins tard!. Dissabte al matí vaig anar amb el Quim al parc  i s’ho va passar perfecte, va riure com  mai, i cada vegada es més autònom i riu sempre, és un tio molt simpàtic!. Després al negre i a dinar a cals meus pares, després vam anar amb el Martí tota la tarda (li vaig dedicar). Primer vam anar a comprar xutxes, després vem agafar el meu cotxe (2cv) que li encanta i a més li deixo que no es posi el cinturó i corri pel cotxe lliurement. Vem anar als Koloraines, i s’ho va passar molt bé (a la seva manera clar!, perquè és bastant tímid a fora de casa) va balllar i tot!, sobretot el seu mega-hit “La Pastoreta”. La veritat es que s’ho passa molt bé als concerts, i encara que ja els hi he dit, els Koloraines són una petita benedicció berguedana. Després dels Kolos vem anar a inflar les rodes del cotxe, i es pixava de riure quan amb la manguera d’aire li posava per sota la semarreta i bufava l’aire. Després vam decidir ell i jo que aniriem a La Font del Balç a sopar, vem baixar per la carretera vella, vem veure vaques i vem parar, cabres… i vem parar i Roselles, també vem parar i ens vem dedicar a obrir els capolls per treure’n les flors de colors. Li vaig explicar coses de quan era petit i anava els dissabtes a Cal Rosal a jugar al local o del meu pare o del meu avi i li vaig cantar la cançó de Brams “he trinxat el cotxe del meu pare” i es petava de riure i llavors em va dir:  Papa, el teu cotxe m’encanta i no me’l vendré mai!… això si que em va emocionar! De fet li dic sempre que li regalaré a ell i al Quim. A la font del Balç haviem quedat amb els meus amics i fills i un cop allà van anar a jugar a la Cabana que hi ha i van estar jugant molta estona primer a fora i després a dintre (per desgràcia dels que estaven sopant allà) a sobre l’escenari… s’ho van passar perfecte! i després va volguer tornar amb el  meu cotxe, el vaig deixar dormir estirat al darrera i llavors vaig fer una regressió i vaig recordar quan jo de petit m’estirava al darrera dels cotxes del meu pare i mare, quins moments!. Un cop plegada tota la família vaig deixar-los amb la Gemma i vam sortir amb el Monti a fer un got. … que ens va portar a les 3 de la nit. Arribo a casa i que em trobo? doncs el Quim que devia de tenir insomni i des de les 3h a les 8:30 del matí al llit amb mi movent-se!!! estava mort! i l’endemà un altre cop sol amb els dos nens!!! al tabal i a dinar a casa!. Llavors va venir la Gemma i vem baixar a barcelona, i, un cop enxufats els nens, vaig poder veure una peli (Man on the Ledge, que està força bé) i per fí …. dormir… fins avui que he de fer un puja-baixa a Berga. Teeeela! a veure que ens depara la setmana!

Anuncis

Deixa un comentari

