Amunt i avall!

22 maig

Aquestes setmanes és el que em toca fer, amunt i avall, problemes d’anada que moltes vegades soluciono de tornada… a la feina un caos, mil problemes i feina que he de fer sense dir ni “mu”. Acceptant i empassant gola avall decisions que jo crec erròneas (i així ho expresso verbalment) del meu superior (d’organigrama clar). Dur com una mala cosa, però després agafo el cotxe i pujo a Berga, i veig com una vegada més tot torna a fluïr perquè s’acosta Patum. La Patum Infantil he de dir que és com una mena de xarop que em dóna les forces necessàries per fer l’esforç que suposa tot plegat. Val la pena!.

Podeu veure un Zombie a la carretera com diuxava avui però quan me’n vaig a dormir, majoritàriament m’adormo amb un somriure i satisfet!. Arribarem a Patum i tot el petard llargament contingut explotarà i només faré que passar-ho bé! sense preocupacions. Deixaré el rellotge a “la peixera” i a viure la millor festa del món!.

Deixa un comentari