Un gran moment matinal!

23 maig

Sempre parlo del Martí al bloc, suposo que és perquè ara mateix centro la meva atenció en ell i les seves facultats comunicatives, però m’agradaria descriure fugaçment que succeeix quan al matí (mentre el Martí esmorza) sento un soroll a l’habitació dels nens i hi vaig. El Quim està esperant-me rient, rient de debò amb una cara de follet del bosc que fa quan es lleva impressionant. Llavors quan m’acosto, es tira enrera per caure al llit i rodolar esperant que li faci pessigolles. El trec del llit i anem a veure el Martí, quan el veu es torna boig de riure i l’anem a abraçar. Us ho asseguro, coses com aquestes em carreguen les piles!. He fet un esboss que ho il·lustra.

Anuncis

Deixa un comentari

