Teti the robot

25 maig

Ahir no vaig escriure… amb va passar de tot i a sobre vaig anar de cul, i això que no vaig pujar a Berga!, entre d’altres coses ahir vaig anar a veure com el meu fill gran nedava a la piscina del cole (va ser preciós perquè no em pensava que nadés solsament amb el “xurro” i em va sorprendre), em van xocar la bici amb una moto que vaig mutil·lar en un atac d’ira, una xina em va dir si no era espanyol, cosa que li vaig respondre afirmativament i li vaig dir que era català perquè m’acabés dient si era de descendència japonesa perquè tenia els ulls axinats!! vaig dinar a un oriental, després vaig treballar una estona i cap a casa ón vaig fer unes sardines a la Barbacoa (amb tot el que comporta) i sopar a la terrassa, i quan finalment estava dormint, que succeeix? doncs que el Quim no tenia son i he estat tota la nit vetllant-la. Estic mort, però no sé el perquè segueixo la meva marxa imparable com un autòmata, com un robot, d’aquí cap allà i sense parar de tenir activitats… perfecte per arribar a Patum petat!..jajaja

Endavant les atxes, no ens acollonirem!

Anuncis

Deixa un comentari

