Post 200!

29 maig

Aquest és el meu post num. 200!. No sé si hi ha gaire cosa a celebrar, però a  mi, la veritat es que m’agrada escriure-hi independentment de si algú ho segueix o no. El post 200 no m’agafa precisament eufòric, perquè tinc molts merders i coses a fer durant aquesta setmana (clau). He de treure’m feina de sobre i complir amb les meves obligacions Patumaires, així que veig, ara mateix impossible fer-ho tot. Aquest cap de setmana ha anat molt bé, perquè la pujada a Berga sempre acaba sent positiva.

El divendres assaig de la Patum Infantil i després futbol amb amics. Va estar molt bé, i la veritat es que m’encanta veure el Barça en companyia!. El dissabte normal al matí i de relax a la tarda, per sortir al vespre i constatar que dues setmanes a bans de patum, a Berga no corre ni Déu! un poble fantasma. El diumenge al matí castellers, que no havia vist mai i que em va agradar moltíssim, i al vespre ordenar i fregar casa de Berga, per tenir-la neta per Patum! apassionant!.

El dilluns que era festa vaig fer “recados” varis i vaig estar amb els nens i la Martina que va pujar a Berga. Ahir vaig baixar i a les 22h ja era aquí!. En fi, una setmana complicada però decisiva i necessària. Però hem de tenir en compte que la setmana que vé a aquesta hora ja estaré dinant a Berga amb els amics de sempre, parlant i vivint exclusivament la Patum. I haurà valgut la pena tot!.

Ah! i gràcies per llegir-me tu! que són 200 posts de xorrades meves!

Una resposta to “Post 200!”

  1. Anna E. 29/05/2012 a 1:38 pm #

    Permoltsanys de textos i dibuixos!

    Jo m’ho llegeixo. Cada post i m’agrada. Ara ja només faltaria el vers del padrí… Dissabte no hi havia Déu, però unes fans d’Eurovisión van defensar molt bé el dissabte nobody yesparty, no?

    Va, ànimus, que ja hi tenim un peu al coll i tataxantataxan taraximpatimximpum!

Deixa un comentari

