Ja ho tenim això…

1 juny

Ara si, tot comença a fluir… Després d’aquesta setmana caòtica s’intueix una llum al final del passadís. És Patum!. Ahir a les germanetes va ser un gran dia, a part de constatar que cada any vé més gent, vaig poder comprovar la magnífica feina que fan els cuidadors de la Patum Infantil, vaig mirar-me el primer salt amb deteniment, i vaig flipar! Cada any pugen el nivell i els nens ho fan perfecte!. 3 plens, un d’ells el vaig vestir jo, i em fa gràcia veure com patumaires curtits en mil salts de plens gaudeixen i s’emocionen quan la seva filla somriu després d’un salt com el d’ahir. Tirabols preciosos, de pares i nens, voltant l’improvisada plaça i cap a sopar. En el nostre cas, vem anar al Sant Guim, perquè després baixava a BCN (crec que el cotxe ja es conèix el camí). Avui funció final de curs del Martí i a pujar a l’ultim assaig de Patum Infantil. Berenar sopar amb els cuidadors i a dormir! Necessito una nit plàcida de descans!. Dissabte tinc mil coses a fer, mil! preparatius, anar a la peixera a veure com està, comprar butà per no quedar-me sense, comprar begudes… mil coses! El concert de Patum, que ja fa uns anys compartim amb 4 amics fidels que acabem sortint de festa a tope! I l’endemà…un dinar del que hauré de fugir per anar als quatre fuets. Acabats els 4 fuets cap a fer uns “Caballitus” i cap a Barcelona! gran, molt gran el cap de setmana!

Ànims a tots aquells que treballen dur per poder pirar per Patum, i penseu que si el dimecres no hem triomfat, podem celebrar la derrota!. Jo un any tenia 6 exàmens 2 dimecres, 2 dijous i 2 divendres, tot el curs havia anat més o menys bé (cosa inusual en mi) però vaig demanar que em canviessin els exàmens a abans de Patum o després de Patum. El capullo del Cap d’estudis em va dir: Jejeje, Montaner, et penses que ets diferent que tots i que aniràs a Patum? doncs vas molt equivocat!. I jo li vaig respondre: Senyor Sensat, em sembla que el que va equivocat és vostè perquè penso anar a Patum i em torraré a la seva salut!.

No cal dir que vaig suspendre 6 assignatures i que aquell Juliol i Agost van ser de morir, perquè tenia que anar a Manresa cada dia (amb ATSA) a 40Cº per recuperar el que havia perdut, però ara, miro enrera i penso que va valer la pena! Per tant, si les coses van malament, es pot celebrar igualment!

Deixa un comentari

