Piro!!!

5 juny

Ha arribat l’hora, ja tocava! fa molts i molts dies que ho esperava!…Tinc papallones a l’estómac com si fós un nen de quinze anys… un estat de nervis no normals però sempre m’ha passat. Marxar! Pirar d’aquí a BCN és el meu primer objectiu, el segón dinar amb amics d’aqui a una estoneta!

Tinc moltes ganes de pujar, de disfrutar de Patum i de la festa, perquè no s’ha d’oblidar mai que, per molts historiadors que en parlin, la Patum ha sobreviscut perquè és una festa!. La paraula festa ha de manar!

He fet un cartell rudimentari que he esbossat ràpidament! L’he penjat i cap a Berga! El meu poble! els meus orígens! La meva gent!

Anuncis

Deixa un comentari

