Desmembrat!

12 juny

Avui tinc aquella sensació que se’m repeteix sempre que torno de Patum. Estic aquí, a BCN, però el cap, el tinc molt lluny… em va tornant poc a poc tot el que he viscut aquests dies. Us puc ben dir que aquests dies he exprimit la Patum a tope!. Conec poca gent que hagi aprofitat cada hora i cada minut com he fet jo. He acabat agotat, físicament destrossat, però mentalment recuperat. Ara puc afrontar el què faci falta, perquè he carregat piles!. Al cap, em van passant moments d’aquesta Patum, molts d’ells emocionants, d’altres que nomès recordar-me’n esbossen un somriure als meus llavis… m’ho he passat bé, i com diu un amic meu: que me quiten lo bailado!. Em proposo seguir mantenint el blog com fins ara.. així que anireu tenint el meu diari de vitàcora més o menys actualizat. Una abraçada i petó (nomès a elles)!

 

Anuncis

Deixa un comentari

