Escarbat matiner o Early Bettle

14 juny

Avui em llevo amb aquella cara d’empanat que foto al matí, obro mig ull i em rasco el cap… i de cop! una ombra malèfica surt pitant de sota als meus peus i s’escapa en direcció al racó de la taula de sota l’ordinador..uuuups! era un escarbat? m’ha mirat… i ha pensat ostia… corre escarbat!.

Un cop allà tenia clar quina era la meva feina d’home de la casa. Aniquilació!. Per fer-ho…mmmh he pensat un parell de solucions macabres: 1) spray axil·lar o desodorant, mort per asfixia!. 2) espardenya havaiana, contusió lumbar i mort!. he decidit la segona opció. En un ràpid moviment he agafat l’espardenya del terra i he apartat unes sabates que hi havien davant de l’enemic (un fugaç moviment em recorda el llibre de Kafka que vaig llegir i dubto un moment de que no fós algú que conec transformat en  coleòpter) s’escapa a una velocitat inaudita!! al darrera del radiador!… cabrón! (sort que el radiador es portàtil) l’aparto i surt ravent… llavors amb un ràpid moviment …PAF! Cop d’espardenya del 44 a l coleòpter que destrossa la part abdominal rebentant-la i deixant sortir una mena de puré verd/groguenc!. Mentre amb les potes es retorça i malaeix el moment en que s’ha dirigit a mi per dessitjar-me un bon dia. Ha mort, l’he recollit amb un paper de WC i l’he llençat a la taça. Cop de cisterna i adéu. Tot i això li he volgut dedicar el Post-postum d’avui.

Anuncis

Deixa un comentari

