Nostàlgia Patumaire+lenta recuperació

14 juny

Doncs si, lentament estic tornant al meu estat habitual. Torno a dormir, torno a menjar correctament, torno a tenir veu, les butllofes dels braços van desapareixent… i amb elles la Patum 2012, que a partir d’avui serà coneguda (per mi) com la Patum dels Balcons.. jajaja. Ara, mentre em dutxava pensava en el privilegi que tinc de viure la Patum de la manera que  ho faig. No conec gaire gent que pugui viure la Patum com ho faig jo, així que em converteixo en un privilegiat. Visc la Patum des del dimarts a l’hora de dinar fins el diumenge quan s’acaba la Patum dels pobres. Visc cada moment, cada segón, de manera intensa, col·laborant, treballant, disfrutant, deixant-me anar… Gaudeixo a 360º de la Patum, i per aquest motiu, quan recordo ón era fa una setmana se’m posa una papallona a la panxa. Ha sigut una Patum genial, i no gràcies a mi, sinó a la gent que tinc al voltant. Cadascú aporta una petita part d’aquesta Patum, i tots son importants. Si, ja sé que és un tòpic, però sense ells (vosaltres) no viuria la Patum com ho he fet. Moltes gràcies i un petonarruuuu!

Anuncis

Deixa un comentari

