Enganxat!

18 juny
Avui comença la setmana, dilluns de feina, de molta feina, nervis, entregues, preparar cds per a impressors, problems CMYK i mil coses més derivades de la meva ansiosa professió. “Gajes del ofício” deia un capullo!. El cap de setmana ha anat més que bé, divendres de piscines, fresca, jocs amb els nens, peli de nit i dormir plàcidament. Dissabte de Mar, de sal i sorra, de marinada i de castells de sorra. De vermutet al Sausalito, amb música chill-out i patates i canyeta fresca. Piscina, gespa, dinar de macarrons i escalopa i migdiada generosa, solet i passeig per Sitges, jugar a pilota per alguna Plaça i pintxos amb els nens, passejada nocturna i fresca i a dormir. El diumenge més mar, més sol, jocs a l’aigua, guerres de sorra molla i cracs a les roques. Migdiada i CRACK, em llevo amb un dolor inusitat a la zona cervical, que segueix un camí que porta fins al braç, que també em fa mal. Un dolor que no m’ha deixat dormir, i que, avui podria haver condicionat la meva presència a la feina si no fós que tinc que tancar les impressions d’un projecte!. En fi, sembla que les desgràcies quedin d’acord per enfonsar-me però una vegada més ens en sortirem. De fet, si estic molt apurat, recordo quan el Martí i jo estavem sobre l’espigó mirant com trencaven les ones davant nostre, sentint l’olor de mar mentre s’arraulía abraçant-me fort i rient. O quan passejava amb el Quim per la vora del mar i s’escapava de les onades perquè li mullaven els peus tot rient. Això són records que fixo al cervell i que em resisteixo a perdre… això, al cap i a la fi, si no és la felicitat s’hi acosta molt. Recordaré això i aniré a fer-me un massatge, així arribaré a demà esperem que millor que avui.
Anuncis

Deixa un comentari

