Amistat contracturada.

19 juny

El diumenge, sense saber-ho vam forjar una amistat intensa, que ha durat fins avui. Jo i el meu amic “Contractura” (C a partir d’ara) ens compenetrem de manera fina, a l’hora de dormir és quan estem més units, si em moc, em recorda que és allà, a sota meu, enganxat, i ho fa com pot, fent-me una  pinsada de dolor a la zona cervical. Em llevo i m’acompanya a dutxar-me, no el veig però sé que és allà, de fet, crec que dutxar-se no li agrada gaire, perquè si deixo una estoneta el xorret de la dutxa amb aigua calenteta a la zona deixo de sentir-lo..durant un moment desapareix. Però després, quan m’eixugo ja hi torna a ser, vé a dur el Martí al cole i m’acompanya a fer el meu cafè del matí amb el croisant de mantega i vé a treballar amb mi, sempre enganxat. Però no sap que avui tinc un plan B,  recurriré a fàrmacs per matar-lo, i no tindré pietat, a veure si se’n va a un altre lloc (per exemple no estaria malament que s’unís profundament a algún membre de “la Roja” i no el deixés fins que acabé el torneig aquest d’estiu que disputen). El següent post me’l passaré despotricant de l’equipillo aquest. Fins al moment, comunicar-vos que el meu amic C avui patirà de debò.

 

Anuncis

Deixa un comentari

