“La Roja” i la mare que els va parir.

21 juny

Com tots sabeu, perquè en tots els medis s’ocupa un 25% del telenotícies a explicar-ho com a mínim, aquests dies es juga un torneig d’estiu entre equips de jugadors robats a clubs. Podem veure un Ribery a França, un Iniesta a España o un Ibrahimovich a Suècia. Es veu que aquests jugadors estan encantats de participar en la patxanguilla aquesta d’estiu, i els clubs també, perquè es veu que és mooolta promoció per als jugadors. Per aquest  motiu els llocs d’habitatge comú s’omplen de garrulos amb camisetes i perruques de color vermell. Això m’exaspera… no es pot conviure amb gent d’aquesta índole. Per tant, el més sensat és tornar-te daltònic per uns dies. L’altre dia el meu fill em va demanar si jugaven a futbol els del Barça, i li vaig dir que fan tots festa fins al setembre, com ell. L’he de preservar d’aquest sentiment de estimar al maltractador, perquè no és coherent. Aquell típic: Sóc del Barça però trobo bé que els jugadors juguin a la selecció. No l’entenc i l’odio. Sóc del Barça, un club de Catalunya un país maltractat que no té representació a Europa, que fart de que em robin diners, ara he de veure com em roben jugadors? aneu a cagar fatxes dels collons. Sou el que sou i ho exemplifico en dos imatges:

El papagaio aquest, encarna molta part del meu odi, una imatge vomitiva.

Aqui els dos corkis, que van a rascar-se els collons i veure partits fent veure que els interessa. Les càmeres de Telecinco viuen exclusivament del patiment que sofreixen els monarques españols al “palco”. Frases tipus: Como sufre el Príncipe Felipe, le va a dar algo!. A veure si és veritat i la palma d’una vegada!

Anuncis

Deixa un comentari

