Bullets&St.Joan

25 juny

En primer lloc mostrar-vos el que tinc ara mateix a la retina. M’encanta aquest anunci-docu de BMW, sé que és difícil no enamorar-se d’un anunci d’aquesta gent, però aquest, crec que plàsticament  és una meravella.

Aquest cap de setmana, gran, molt bo. Esgotador, divertit, familiar, solejat… un cap de setmana que ho ha tingut tot. El divendres vam anar a buscar el Martí amb el Quim i vam  pujar a Berga, perquè teniem una festa a d’aniversari “a lo grande” i així va acabar, a lo grande, em vaig fer un fart de ballar i la veritat es que m’ho vaig passar molt bé. Vam arribar molt tard a casa, però amb aquella sensació d’esgotament que des de patum no sentia (tampoc fa tant). L’endemà al matí passejar amb els nens i fer orxates, a la tarda, comprar per a la revetlla i Kolos (em vaig torrar de mala manera, de sol, no malpenseu) va anar molt bé. A la nit, va ser genial, els nens van disfrutar com animals, tirant petards, jugant a futbol, etc… vaig posar al Martí al llit i va quedar K.O., després vaig sortir una estoneta… per no perdre el costum..jajaja. El diumenge va estar molt bé, al matí nens i als gronxadors del Vall, amb el meu cotxe vam anar a donar un vol amb tots els nens al darrera saltant i cantant tirabols. Després me’ls vaig emportar a la riera a mullar-nos els peus, i van flipar, com si fós la gran aventura, després, celebrar St.Joan a casa meva amb el Joan Montaner i el Joan Rafart (avi i pare meus) i cap a BCN, teniem que barnissar de nou les taules i cadires exteriors. Així ho vam fer, i vam tenir temps d’arreglar les flors i derivats vegetals del balcó. Molt bé, me’n sento orgullós! jajajaja. El resum es que  el cap de setmana ha anat molt bé.

Deixa un comentari

