38 anys!

26 juny

Si, així de fàcil, avui faig 38 anys, una edat que m’agrada. Sóc d’aquells que no em molesta fer anys, mai m’ha molestat. M’agrada que em felicitin i m’agrada fer anys, cada dia sé més coses, conec més gent, i veig créixer els meus fills, si ja ho tinc tot fet!!! La veritat es que em sento feliç, i la felicitat s’ha de compartir (com diu el dibuix). Avui m’ha felicitat moltíssima gent i això, m’omple. És preciós sentir-te aprop de tanta gent. Em sap greu perquè amb això dels aniversaris sóc un despistat … forma part de la meva manera de ser!. Moltíssimes gràcies a tots/es.

Anuncis

Deixa un comentari

