Lucky + Best Job + Perquè no animo a España?

27 juny

Avui, ampliant la meva biografía que no interessa a ningú però que dóna més pistes per entendre’m millor (o intentar-ho) he fet un dibuix que procedeixo a penjar. Últimament estic dibuixant molt,(em va a èpoques) no sé el perquè. Però dibuixar sempre em porta al mateix lloc, a la frustració, frustració per veure coses molt bones i projectes tancats. Quina enveja!

També, buscant per internet, he trobat aquest anunci, que també va guanyar el premi a Cannes, en aquesta ocasió, em toca molt d’aprop, perquè, no us vull enganyar, m’ha fet emocionar una mica. I alguna llàgrima va treure el cap i va tornar a amagar-se al llagrimal. La publicitat ha d’emocionar, amb aquesta premisa, encarrilem el dia!

Avui, esmorzant, un amic meu ha definit molt bé la pregunta que m’ha fet algú: Perquè no animo a España? . Resposta: T’imagines els jueus animant els Nazis alemanys? no! doncs és el mateix. Un poble oprimit no animarà mai als opressors! qui no se’n adoni i digui que nomès és futbol, que es gravi el dibuix que he fet (a tipus d’esboss al cap) perquè són ells.

Anuncis

Deixa un comentari

