El Martí fa 4 anys

29 juny

El Martí ja té 4 anys, i això em fa adonar de que el temps (com diu el tòpic) vola, va molt ràpid. Ni me’n he adonat i el Martí ja té 4 anys!. Fa 4 anys, avui estava molt nerviós, il·lusionat, expectatiu. Fins que el Martí va sortir i el van posar sobre la Gemma, llavors, tots vam plorar, la Gemma, el Martí i jo. La sensació d’aguantar per primera vegada el teu fill no la puc comparar a res del món, i no la canvio per cap experiència viscuda o per viure. Em tremolaven les mans… el Martí, encara amb els ulls mig enganxats, movia el cap i em mirava sense veure’m. Però sabia que hi era. Jo no em creia la sort que tenia, i me’l mirava dia i nit, li posava la mà a la panxa o esperava que dormís i sense moure ni una pestanya l’observava i pensava.. pensava molt. Sé que és difícil d’explicar, perquè, de vegades volguent-nos fer els durs o els insensibles passem per sobre detalls, concentrant en que ja som pares la joia de tenir al Martí entre nosaltres. És el millor (juntament amb el Quim) que he fet en aquesta vida. Me’n sento molt orgullós, i en un dia com avui no puc fer més que recordar amb passió aquell dia, el més feliç de la meva vida.

Anuncis

Deixa un comentari

