Hi ha vida dins el ciment!

3 jul.

Avui, he acompanyat al Martí als Casals del seu cole, i m’ha deixat amb una sensació que no mola gens… pobreet.. quan l’he deixat m’ha mirat amb aquella carona i m’ha dit papaaaa i llavors m’he acostat i se’m ha abraçat, m’ha apretat fort i s’ha tapat amb la meva espatlla suposo per plorar. LLavors m’he quedat un minut amb ell i li he dit que avui s’ho passaria molt bé, que quan surti anirem a fer un geladet a Gràcia i que no pateixi. Però no puc evitar estar pendent d’ell. El Quim en canvi s’ha quedat tant panxo amb la Mercè (cangur). Ahir vaig estar cuinant, així que el dinar serà ràpid, podré anar a buscar el  Martí d’hora. Mentre venia a treballar, amb la meva nova bici, que lluny de ser estilosa (com solia) és una cutrembike de molt cuidado, mirava els edificis, en la part alta i veia gent, mirant el carrer i pensava. Mira, aquests potser no ténen molta feina i estàn preocupats, tenen família i si van al carrer no sabràn com fer-ho per sobreviure, els hi pujaràn l’Iva, i els sumninistraments bàsics. Davant de d’altres edificis pensava, mira, aquí té pinta de que hi tingui ubicat un despatx de 50 m2 amb taula fosca, tauleta de reunions i una cafetera que podría fer a l’hora de secretària… Un home preocupat perquè no sap si podrà mantenir “l’amarre a Cadaqués” i el pis de Llafranc. I és que les desigualtats hi són, i es nota en els mateixos edificis. Això ho té Barcelona, però també m’agrada en un dia tan radiant com avui passejar en bici i mirar el paisatge urbà.

Anuncis

Deixa un comentari

