Gelats i plaçes

5 jul.

Ahir, vaig tornar a fer un gelat a Gràcia, a la Gelateria Italiana de la Plaça de la revolució del setembre de 1868. Com ja he fet dos vegades més aquesta setmana. I vosaltres direu, no hi han altres plaçes i gelats a Barcelona? si, però no iguals. NO hi ha (o de moment no l’he trobat) millor gelateria que aquesta. Hi han dos gelats que em tenen el cor robat: Xocolata pura (és brutal, no h’he trobat cap d’igual enlloc) i el barrejat de Nougat i d’Avellanes. Ahir em van acompanyar el meu amic Joan i la Clàudia, que van compartir amb nosaltres (el Martí, el Quim i jo) plaça i gelats. El Martí té un vaixell (segons diu ell, que és unes taules apilades i unes cadires lligades amb una cadena gegant i dos paraigues d’exterior), segons ell s’encarrega de, a la nit, quan dormen els cocodrils els hi posa foc a la boca i llavors al matí quan es lleven es cremen, perquè el foc els hi baixa fins a la panxa i es moren. Ell és l’encarregat. Amb la Clàudia van jugar una bona estona, llavors havia quedat amb el meu amic Asencio, així que vam anar a un bar tots plegats, vam fer una cerveseta i cap a casa, perquè l’etiu és això, i no gaire més. O jo l’entenc així!

 

Anuncis

Deixa un comentari

