Neverland’s return

11 jul.

Per explicar el cap de setmana passat, m’hauria d’extendre moltíssim. Però no ho faré. Ho dibuixaré.  Vam anar a fer un viatge màgic, La Gemma, el Martí i jo, el Even, la Judit, el Tyr, vam passar uns dies genials al millor lloc del món per passar-ho bé en companyia dels més petits (i no tant). Disneyland París va resultar ser un lloc ón s’aturen els rellotges, la feina i els problemes habituals, desconnexió total. El Martí i el Tyr portaven complicitat des del minut zero, de manera que la festa i la diversió estaven assegurades. Vam riure molt, veient-los, rient amb ell, sopant dinant, saltant sobre els llits, esmorzant… veient-los et passa el cansament, els mals rotllos i qualsevol cosa negativa. Vem patejar-nos Disney de cap a peus, no ens hem deixat res, per veure, per provar! res!. Realment, recordaré sempre aquest viatge (tot i que nomès em va faltar el Quim perquè fós perfecte, però si hagués vingut ell no haguéssim pogut disfrutar de tot com es mereixia). M’ho he passat perfecte, i per un Peter Pan crònic com jo és sens dubte la meca. Genial!.

Ara a seguir, amb el dia a dia. Tinc molts compromisos socials que he de complir, així que tampoc pinta malament aquestes setmanetes abans de les vacances! A seguir!

 

Anuncis

Deixa un comentari

