Córrer contra el temps.

17 jul.

D’entrada us diré que no estic acostumat a tenir temps per a mi! Ahir, a les 3h de la tarda tenia tota la tarda ,no tenia des de feia molt temps una tarda per fer el que volgués. Resultat, em vaig estressar! ja en vaig fer ja de coses! em venia de gust pasta, així que vaig anar a comprar pasta fresca artesanal. Vaig comprar Raviolis farçits de Espàrrecs, ricotta i pernil de glà, Fetuccini de tomaquet sec i de espinacs mmmh. Per fer-los vaig pensar un pesto suau d’oli, alfàbrega, pinyons, oli amb aroma d’all i oli de tòfona blanca, sal i pebre. Per fer els fetuccini, vaig recórrer al benvolgut youtube. Volia una recepta de la Carbonara (sens dubte la salsa que m’agrada més) però de veritat, no del Ferràn Adrià, no del Berasetegui, no reducció de Carbonara, no Carbonara de l’hotel Vela. No volia un estudi de Tele i explicacions amb música de fons. No! volia carbonara italiana de cuiners italians. I així ho vaig trobar. Vaig seguir fil per randa les explicacions, i entre d’altres coses vaig descobrir que realment els italians no fan servir per res la Crema de llet, la tenen vetada per a la Carbonara. Així que ho vaig fer com explicaven i sorpresa! Quina Carbonara tan deliciosa!!! S’ha de viatjar encara que sigui per Youtube, val la pena conèixer. Després vaig fer l’album de París, perquè aquests dies estic acutalitzant fotos. I avui torno a sortir a les 3h que faré!!! A mi se’m mengen les coses per fer!!! Una abraçada estival a tots/es!

Anuncis

Deixa un comentari

