Tret de sortida estival

19 jul.

Avui si, fins avui no acabava d’aprofitar o profunditzar en l’estiu, avui si. Avui comença aquell va i vé Barcelona-Sitges que em porta inevitablement a disfrutar de l’estiu, avui si!. Avui a les 4h ja estaré tirant-me com el Martí em demani a la piscina. Ell tria, com sempre!. Veuré als meus dos petardos, que fa dies que no els veig i els ompliré de petons. El Mar, tinc ganes de veure i olorar el mar. M’encanta mirar-me des de l’espigó quan xoquen les onades en la roca. M’encanta. Em carrega les piles, em dóna força. Extranyament. Vull seure al costat del mar a la nit i endinsar els peus en la sorra freda… fer una bona migdiada a l’ombra d’un arbre a la piscina i fer un gelat o una crep de xocolata blanca i negre barrejada. Vull fer un partit de futbol amb el Martí a la plaça de l’esglesia i remullar-me amb el Quim agafat com una sangonella al meu coll. Vull anar al mercat a comprar cloïses i fer-les amb espaguettis. Vull fer un bon Turbot al forn i regar-lo amb un vinet blanc fresc. Vull, tinc ganes d’estiu.

El cap de setmana, però, crec que pujaré per anar als Elois, sempre ha estat una festa que m’ha agradat moltíssim, i al Martí també li agrada, així que hi haurem de pujar. Prepararem una piscina plena d’aigua i remullarem a tothom qui gosi passar per sota el nostre balcó, nens i grans compartirem afició durant uns moments. Suposo que pujaré dissabte tarda, així que ja veurem. Fins llavors!

Deixa un comentari

