Zombi bicilista + Space Odity

20 jul.

Avui al matí, a les 6:40 un zombie agafava la bici per dirigir-se a l’estació de Sitges per agafar el tren i anar a treballar. Era jo! si, amb mig ull obert, he anat fins a l’estació, he lligat la bici, i cap a currar!. Al matí fa son, però després, quan a les 4h arribo a Sitges, em passa tot. son mitges vacances. Aquest cap de setmana, en principi volia pujar a Berga, però, vist ahir a la tarda, crec que no pujaré pels Elois. Tot i que és una festa que m’agrada molt, crec que és millor per la família i per mi!. Ahir vaig passar-me una tarda de piscina, fent curses amb el meu nebot, escoltant les confessions de la meva neboda, jugant amb la Martina i l’aigua, abraçant moltíssim i fent molts petons al Martí i amb el Quim. Piscina, gespa, tovalloles, vaig arreglar una bici, vaig ensenyar alguns “truquillus” de Photoshop al Mario i vam sopar pa amb tomàquet  i pernil del bo, truita de patates i un bon vinet. Fresca a la nit i a dormir!. Estar a Sitges, m’encanta, em recomforta, però també tinc una mica la sensació d’Space Odity (cançó del David Bowie molt bona, http://www.youtube.com/watch?v=xcyuKUtgyZ8&feature=fvwrel). Desconnexió total, no tinc internet (nomès d’Smartphone) i tendeixo a recloure’m en mi mateix. Estaré entre Barcelona (treballant) i Sitges tot l’estiu així que alternaré comunicació i no comunicació. Una abraçada a tots/tes

Anuncis

Deixa un comentari

