Baralles infantils per nenes+musiquetabona+Arseguel

26 jul.

Primer de tot, dir que en la meva infància havia tingut alguna trifulca per “nenes”. Cosa poc honrosa i d’una simplicitat màxima. Dit això, i reconegut el meu brot PeterPanesc. Vé una cançó molt bona i un videoclip genial! A mi m’encanta i és sens dubte el tipus de videoclip que faria si tingués un grup. Aqui us el deixo.

Dir que aquest cap de setmana me’n vaig a Arseguel i em fa força il·lusió perquè ja l’any passat hi volia anar i al final no vaig poder. Dir també que estic ratllant la compra d’una magnífica Volkswagen T2, que sempre m’ha agradat i podria ser un triomf definitiu de la llibertat i la bona vida sobre el dia a dia laboral.

 

Deixa un comentari

