Estiu – Sitges

6 ag.

Aquest estiu està passant molt ràpid. Estic tranquil, disfruto de viure a Sitges i no tenir nens i tenir-los. Canvis de ritme, canvis d’activitats. Passar de fer un vermut copiós a fer dinar per dos marrecs. Passar de llegir tranquilament a jugar amb les figuretes amb el Martí, dels Mojitos o Gin-tònics a les patates, gofres i Orxates. Tot va a un altre ritme, ni millor ni pitjor. M’encanta exàctament l’alternar-lo, i la veritat es que estic gaudint d’aquest estiu. Aquesta setmana la passarem sense nens i a Sitges, alternant les visites a Barcelona per treballar, però per exemple cap de setmana passat vam estar amb els nens. És una joia veure’ls tan feliços. El dissabte a la tarda vam anar al port d’Aiguadolç i em petava amb com estaven d’esverats. Després, sopant, com dos homenets al costat, i de tornada també cantant com “locus” que diria el Martí. M’ho vaig passar molt bé. Diumenge lluita d’espases de Peter Pan (martí) i Capità Garfio (jo) i l’aparició del Peter Pan Petit (Quim).. to plegat una festa. Aquesta setmana sols podrem fer alguna activitat més d’adult com anar a passejar, mirar botigues o fer un bon Gin-tònic. Ja ho explicaré.

Els dos “bandidus” ja començen a fer respecte!

Anuncis

Deixa un comentari

