The Return – Ohhhhmmmmm

10 set.

Ja hi tornem a ser, vida normal (bé, més o menys!). He de dir que he tornat nou. Després d’una valoració més que positiva de l’estiu. He tornat sense nervis, amb les contractures cervicals curades i sobretot molt enamorat de la meva família. Avui tot flueix, he tornat amb no molta gent i amb serenitat he anat obrint correus i revisant “timings” serà dur, si, però una feina després de l’altre. Per explicar-vos com ha anat l’estiu faré un post posterior amb fotos i explicacions. Aquest post és per fer-vos evident la meva tornada i predisposició mental!.

Aquest any (perquè per a mi els anys reals van de setembre a setembre) tinc com a propòsit (l’any passat era fer un post i dibuix gairebé diàriament i ho he complert) és, a part de seguir postejant, prendre’m seriosament trobar una situació definitiva per a engegar un negoci paralel a la meva vida laboral. De moment hi estic treballant, i tinc com a tope 2 anys per a tenir-lo tot tancat i que començi a funcionar (veurem que en surt). Aprofitaré la pau espiritual que duc avui per acabar l’aterratge sense problemes (esperem!).

Anuncis

Deixa un comentari

