Reforma de gola?

17 set.

Dilluns, un dilluns dur. La feina m’esperava, amagada, darrera d’emails. Com una lleona que espera a la seva presa. Amagada, la covarda!. Ha saltat sobre meu i m’ha fotut enlaire el dilluns. Tot i això tinc una pau interior que no sé d’on em vé… Sort n’hi ha!. No em poso nerviós i treballo amb una nova manera de solucionar els problemes: Categoritzant-los. Si, així de fàcil. Valoro el problema en la meva escala i llavors li dóno l’atenció justa a l’escala. Que és: problema molt lleu, lleu, poc greu, greu, gravíssim!.

Per exemple, que s’acabin els volquers a la tarda es lleu, pero que sigui a les 11 de la nit passa a ser poc greu. Llavors s’actua en conseqüencia. Doncs això ho he passat a la feina, i avui m’ha anat bé!.

A part d’això dir que el cap de setmana ha anat raonablement bé, a destacar la sortida amb el meu cotxe passejant amb el meu fill i posteriorment amb el meu amic Brau. I la sortida a la nit (que feia molt que no ho feia això de sortir.. ja fa mesos), retrobaments agradables, festa que em va venir molt de gust. Xerrades interessants i ençetament de la nova General. Esperem que els hi vagi bé.

Avui al matí he tingut una sorpresa, ha tornat el mal de gola! accentuat amb l’aire acondicionat de la feina (que encara està en posició estival). Es com si un obrer estiqués fent reformes a les meves cordes vocals. També he de dir que sortir de festa també influeix (no us enganyaré) però no deixa de ser un atenuant. Ens en sortirem! el més important és no perdre la serenitat que incomprensiblement duc avui!.

Anuncis

Deixa un comentari

