Rajoyin y sus muñecos

19 set.

Fa anys, es va posar de moda a l’esfera franquista els ninots aquests que parlen amb un ventríloc dolent. Vease, Mari Carmen y sus muñecos o Jose Luís y sus muñecos. Es veu que feia molt riure, però tu miraves a la Mari Carmen aquesta i ho feia si fa o no fa igual que un nen de 5 anys. Doncs bé. Ara torna a estar de moda, ho he il·lustrat així en plan ràpid.

Avui plou, plou bastant, i m’acaba d’anunciar la tardor. No es que m’hi senti malament, perquè la pluja ho neteja tot. Arriba a tot arreu i de vegades vé fins i tot de gust. Em mullaré una estoneta i llavors ho veuré tot més clar. També em tocava anar a córrer (justament avui  havia anunciat el meu retorn). Així que ja veurem que fem.

 

Anuncis

Deixa un comentari

