Dimecres rarot!

3 oct.

Dia raro, estic raro. M’he aixecat de molt bon humor, amb molta paciència. He llevat i vestit i esmorzat als meus dos nens i els he portat al cole. He vingut a treballar. M’he trobat sobre la taula les correccions de les campanyes que vaig entregar ahir (tres campanyes, pensions, previsió personal i salut). Canvis en totes. Petits canvis després de destil·lar 12 idees diferents ens quedem amb tres. Poso música. Amb cascs, com sempre. Avui trio entre la meva extensa discografía Magnetic Fields que són una miqueta frikis i Stormy Mondays – Rainy Days & Broken Hearts uns altres freaks!. Però se’m posen bé. El maridatge campanyes i Stormy Mondays sol funcionar… Llavors penso. Error!!! Pensava l’importància de conservar tots els meus records. De tenir perfectament arxivat l’infància dels meus fills i els millors (encara que més cansats) anys de la meva vida familiar documentats. Fa molta pena pensar que una malaltía futura em podria esborrar el disc dur. El record i la nolstàlgia no porta enlloc, però ens dona sentit com a persona en el present. Reflexions buides i inútils ja ho sé, però sempre necessàries. Sembla que avui seguiré raro així que m’endinso en la meva feina i a passar el matí. Ah! tinc l’oportunitat d’anar a córrer avui, així que l’aprofitaré. He tornat a córrer des de fa pocs dies.

Us deixo un video d’animació impecable. M’encanta música i video:

50507428

 

Anuncis

Deixa un comentari

