4 oct.

Strange Days

Té el nom d’una peli que crec que nomès em va agradar a mi. “Días extraños” és una mena de thriller futurista que recordo per una cançó de Skunk Anansie “Selling Jesus”(trameto video). Doncs jo avui tinc un Strange Day!. Continuo amb la tònica d’ahir, i amb  una mena de núvol gris/negre sobre el meu cap. Poc animat, amb son i trist. Així és. Hi ha d’haver dies de tot, sinó no seriem humans, però odío aquests dies. A més fa una mena de calor que ja cansa, el meu estat d’ànim no em permet suar. En fi! avui tinc un Strange Day!.

 

 

Anuncis

Deixa un comentari

