Des de Sherwood amb amor.

10 oct.

Ahir, vaig viure una jornada de lluita, de guerra subterfugi… de guerrilla encoberta. Em va recordar a una de les meves pel·lis preferides: Robin Hood. Ja sigui de Errol Flyn o de Russell Crowe, el que m’ha encantat tota la vida és l’exemple de Justícia Social que destil·la la història. Un paio anònim però que vé de vells nobles que surt de l’anonimat per protagonitzar una revolta, elegant, murria. Lluita i és fidel, és bo i és valent… ho té tot, i a sobre (en el cas d’Errol Flyn) lluita amb l’espasa amb un somriure i bigotet burlesc, i va vestit de verd i marró perfectament conjuntat. No hi ha més. És una història que em va conmoure de petit i em segueix impressionant.

Ahir vaig viure una jornada més o menys a Sherwood, amb el Little John i poc més, vam derrotar al Sheriff de Nothingam. Va ser una lluita dura, ja que el Rei Joan i el Sheriff ens van fer la vida impossible, amb demostracions constants de poder i amb dagues amagades al braçal dels vestits reials. Al final, el rei Ricard va sortir (evidentment el millor era Sean Connery) i ens va salvar en una escena èpica, i avui al matí, les dos serpents han estat avergonyits, vilipendiats. Ha triomfat la justícia i la meva valentía i la de Little John han portat al comptat de Sherwood a un millor estadi. N’estic content

 

Anuncis

Deixa un comentari

