Suma de factors

29 oct.

Si, feia temps que no escrivia.. i em fa ràbia, però he estat inmers en un espiral (sempre negatiu) de massa feina. No tenia temps ni de mirar videos divertits per Youtube!!! imperdonable. Avui però he trobat una estoneta per seguir amb la meva narració habitual. Tot plegat segueix com estava, matins de caos, migdies de descompressió, riures, dia a dia. Tardes laborals dures, de mirar rellotges continuament, sortir i jugar una estona a espases, riure i fer riure, sopar croquetes i recollir-les després de tot el mobiliari de la cuina, cares contentes i premis si mengen i cares tristes sinó, silenci pre-nocturn, alguna peli, Barça algun dia i alguna birra, o vermuts (que m’hi he aficionat), amics bons, xerrades per telèfon llargues de caminar, queixes, cançons, còmics, riures i bolets, castanyes massa crues i presentacions power point. Combinat tot plegat fa el meu dia a dia.

Semblo pirat, però tenir varies vides és el que té. A casa meva ja m’ho diuen, “no es pot fer tot” però jo crec que si! (sempre he estat tossut). A part d’això dir que el dissabte vaig sortir i em va agradar molt el concertillu de Txarango i Skandol Públic, em venia de gust! i veure gent i parlar i saber dels altres (rel·lacions humanes en general). Vaig descobrir un parell de cançons que em  van agradar força!. En fi, que sempre està bé passar-ho bé sense més pretensions, perquè els que sortim poc, sembla que cada día que sortim anem a petar-ho i que s’acabi el món!.

Deixem-hi una versió preciosa d’una cançó preciosa!

Anuncis

Deixa un comentari

