Insomni….?

30 oct.

Es tard i no puc dormir… de vegades passa. No saps com, ni de  quina manera, arriba tot i que estiguis fet pols. Arriba un bon dia que no pots dormir. Llavors, en el meu cas vaig a la pantalla de l’ordinador, com papallona a la llum. Em poso a escoltar música, a visitar treballs d’il·lustradors molt més bons que jo o videos que em fan gràcia. Avui ha tocat música. Aquests moments serveixen per descobrir  nova música, un estil et porta a una cançó que et connecta amb un altre grup i puc estar hores escoltant melodíes. He de reconèixer que sóc molt melòman.

Avui m’he flipat amb aquesta:

1vhWwkwqqOHCcOcxhRmxOF

Va, intentarem dormir… Bona nit!

Anuncis

Deixa un comentari

