Retorn a la ciutat tèbia

4 nov.

Ara, a les 0:07, aparententment no sembla una bona hora per fer un post, però, com sempre, l’insomni em brinda la magnífica oportunitat de “postejar”. Aquest cap de setmana ha estat molt bé i particularment llarg. Adjectiu que m’encanta quan es parla de caps de setmana. M’ha anat molt bé perquè he fet de tot. He estat molt amb els nens, he sortit un parell de dies un a Berga i l’altre a Manresa (que feia una eternitat que no ho feia). Bons sopars, castanyes, panellets i fins i tot he aprofitat per fer feina (pel meu projecte futur de futur). He vist dos pelis (molt diferents entre elles) i he resistit a veure Lo Imposible, encara que sembli mentida. He vist Abraham Lincoln Cazavampiros (flipada total però que per divertir-te no està malament). He vist “to Rome with love” del Woody Allen, que si, està bé… i prou. Crec que està abusant molt del marc per fer la peli, útlimament les pelis del Woody Allen son guies de ciutat ben rodades i amb un contingut poc contundent, en aquesta última intenta reproduïr l’esperit de les comèdies italianes però amb poca fortuna perquè crec que no és el seu estil. Tot i això, com sempre, em costa criticar una peli d’algú que admiro profundament. En fi, el cap de setmana crec que ha anat molt bé. He vist a la familia, als amics i he compartit amb els nens tot plegat. M’agrada veure les cares de felicitat que feien els nens amb un fet tan simple com un “columpio”, fer-lis petons, molts petons. El poc temps que tinc per estar amb ells l’aprofito moltíssim. A Berga feia un temps força de tardor, però he arribat aquí i l’aire era tebi, no tenia fred, m’ha xocat, així que el meu retorn ha tingut un toc tropical.

Demà m’espera un dia molt difícil i plè de feina, molta feina, ja ho sé, així que passaré a modus  horitzontal en breu. Aprofito per escoltar un parell de cançons més i saludar-vos.

Anuncis

Deixa un comentari

