Amb mig ull obert…

8 nov.

Així és com comença el dia… cansat i amb una mica de fred (encara em nego a posar-me pijama). Comença el dia. Amb mig ull obert… no sé perquè em costa obrir els dos a l’hora, però és així, el camí del llit al labavo sempre es fa amb un ull obert… llavors, obro la llum i mica a mica obro l’altre (l’esquerra). Llavors veig mig borrosa la meva imatge reflexada al mirall, imatge desmontada de mi mateix. Son les 7:15 i em foto a la dutxa perquè sinó no em desperto, quan surto vaig a buscar el Martí i el llevo, mica a mica. Al sofà, esmorzant amb el Super3 i a buscar el Quim que després del bibi, el canvio i llavors vé el Martí, i cap al Cole!. Després arribo a la feina i tot es una muntanya russa fins que surto a les 7:00 (ultimament), excepte a l’hora de dinar, que el migdia es torna un oasis de pau i tranquil·litat. He tingut dies molt durs i no s’han pas acabat, però seguirem tenint un humor i postura positiva. Això no m’ho treu ningú collons!

A part d’això intento (quan surto de la feina) rel·lacionar-me el màxim amb amics i família. I trobo en cada communicació amb amics/gues una evaporació del  mal rotllo. Xats al facebook i trucades per telèfon m’han salvat la meva cordura.
Esperem seguir així!

Anuncis

Deixa un comentari

