Treure el fetge per la boca va bé!

15 nov.

Avui me’n he adonat, no és bo treure les frustracions pels poros de la pell. En realitat si que és bo però fer-ho però tant intensament com ho he fet avui no!. He patit molt.. .m’explico, arribo al gimnàs i me’n adono que és tard per anar a córrer, per tant, m’adreço a la màquina de correr. Amb els cascos i una tovallola de mà (de les del DIR) començo a trotar (que no córrer), a la tele veig alhora la puta Soraya Sainz de Santamaría (no ha trobat un nom més fatxa)… grrrr. llavors surt el Rajoy rient… i la sang em bull… molt… i pujo la velocitat a 13,5 (veient que el capullo del meu costat anava a 13, nomès per superar-lo) inclinació… quina ràbia em fa la puta de la Soyaya 2, pujadeta. Començem… a aquesta velocitat faré els meus 6 kmts! Gas! una noia guapa al costat (el tema va malament, he d’estar concentrat) començo a enrogir mentre corro amb cara de concentrat. De tant en tant se’m escapa el riure perquè el meu company de feina que vé al gimnàs amb mi “la toca” amb una pajarilla que fa bicicleta, la meva imatge és una mica de psiquiàtric, corrent amb cara de serio i de cop rient sol (sort que porto cascs i sembla que escolti la radio). Corro i corro, i penso…hostia 13,5 es ràpid no? però jo he de seguir… fins a 6 va! … quan acabo, estic molt suat, més vermell que un pebrot i petat, totalment petat…. estiro seguint suant i penso… i si faig una micro-migdiada de 5 minuts a la Sauna? doncs això faig… encara suo més. Acabo, em dutxo amb aigua gelada una estoneta i em vesteixo… llavors passa allò que tornes a suar… Resumint que he tret pels poros tota la mala llet, feina, mals de caps i gent estúpida pels poros de la meva pell.  Dec haver perdut uns 3 litres d’aigua, però ara em sento bé. Ja veurem demà.

Anuncis

Deixa un comentari

