Feliçment normal…

19 nov.

Aquest cap de setmana ha estat força bé. He pujat a Berga, he baixat a Barcelona, he pujat a Berga i he baixat a Barcelona. Però toooot sense estressar-me. Vam pujar divendres a la tarda, i quan vaig arribar teniem Patronat de la Patum. Després vaig anar a casa (pizza i peli del divendres) i a dormir, l’endemà passejar com sempre i a la tarda Barça al camp. Va estar molt bé, perquè vam estar parlant una bona estona amb amics. Sempre va bé, i el dia a dia no et permet profunditzar en res, vam tenir unes bones converses i quan va acabar el barça vam anar a fer unes pintes al Michael Collins, que sempre és una bona idea, pintes varies i cap a Berga…. quan vam arribar voliem anar al concert d’Avià, però ens vam quedar a fer un cafetonet al Negre i a dormir. Necessitava parlar amb els amics, crec que és el que m’agrada més, parlar, amb algú, escoltar-los i que m’escoltin, sense més, amb una bona pinta i música de fons. El diumenge al matí, vaig estar amb els nens, i despres vam baixar aqui, a fer una visita al hospital dels nens, perquè el Martí tenia un brot d’atopía. En fi, una feliç i normal cap de setmana. Hem carregat piles.

Deixa un comentari

