Viatge astral a la línia H12

20 nov.

Avui, cansat com sempre al matí, he deixat al Quim a la guarde entre algun plor. He agafat el H12, que em porta directe a la meva feina. Com cada dia a aquesta hora m’he buscat un racó i m’he posat música. Concretament aquesta que adjunto (veure video 1) i he tancat els ulls… un minut… nomès un… i que m’ha passat? boi dret, m’he rel·laxat tant profundament que m’he mig adormit (dret si) de manera que sense voler m’he passat la parada i m’he despertat amb un gran sobresalt (com quan et torna l’esperit al cos segons diuen) no sabia on era i m’he estressat considerablement, era a prop de la feina així que amb una correguda ja he entrat a temps per la porta… un exercici que demostra que vaig cansat suposo?. Últimament dóno voltes a masses coses, i hauria de deixar de fer-ho, projectes, rel·lacions humanes, política, futur… potser hauria de fer més viatges astrals.. haurà de ser la manera! Després penjo un dibuix del meu viatge astral o millor de la cara d’empanat que devia tenir avui al Bus.

(primer el video)

Anuncis

Deixa un comentari

