De cul!

22 nov.

Avui penjo un esboss (fidel al meu post diari), no gaire més… sóc jo dibuixant en una llibreta de la que en surt un elefant (es en b/n) però volia fer-lo rosa… tipus Fantasía (Disney). Avui he anat de puto cul, últimament hi vaig massa de cul, però esperem que sigui un cicle. Pel demès, el Quimicu està malalt i em costa dormir. Tinc els meus moments per pensar i els aprofito a tope, quan vaig i torno de la feina a peu. Últimament li dóno importància a la frase que vaig posar fa uns dies al Facebook “Pensa amb el cap, actua amb el cor” m’encanta i crec que parla molt d’una actitud que em va com anell al dit. Reflexionant arrives a conclusions, llavors nomès fa falta aplicar-les, convençut de que has triat bé.

En fi,  demà més. Aquest és un post pirric!

Anuncis

Deixa un comentari

