Pluja&Esquitxos

27 nov.

I a sobre plou!. Els malabarismes matutins es multipliquen per dos quan plou. No tan sols has de vestir als nens amb més capes, sinó que has de construïr el hivernacle-cotxet del Quim, (que sempre em surt al revés). Moure’t a una velocitat més lenta intentant no xafar els bassals infinits del terra… Avui he fet l’operació-entrega amb un temps acceptable, i, encara suat per l’elevada temperatura de la guarderia, m’he disposat a espera el bus H12. M’he situat sota un “toldo” ratllat d’una pastissería, m’ha extranyat d’entrada que no hi hagués gent perquè l’aixopluc era més que acceptable. Llavors he vist perquè!. Arriba l’infame H12 i projecta cap a mi un esquitx de dimensions considerables! jo, amb el típic saltet de peus junts enrera, he pogut esquivar ben poc. Moll! moll de nou! després de tants esforços per mantenir l’aigua lluny del meu cos passa un puto bus i em mulla. Llavors ha arribat la meva venjança. Entro al bus i esquitxo al conductor a la cara amb l’aigua de les meves mans i li dic: T’agrada? doncs a mi tampoc…! li he fet una mirada tan assasina que no ha gosat dir res.. un perdó sense obrir la boca m’ha semblat sentir mentre passava pel passadís (evidentment sense pagar bitllet). Quin bon rotllo eh! doncs així he començat el dia!. A la feina més marrons però amb bona música (ara mateix “Hurt” de Johny Cash cançó que recomano moltíssim). A veure com acabem el dia.

Anuncis

Deixa un comentari

