Ramoneta’s Style

29 nov.

Això de la puta i la Ramoneta ja ho hem sentit molt. Normalment atribuït als Convergents. Ara però el virus s’ha estès. Ha mutat. És més fort. D’entrada us diré que no vaig votar al Mas, però tampoc es tracta de desvetllar el meu vot públicament, ja que jo em considero antipartits. El que jo voto, en el que jo crec, és una finalitat, un horitzó. El meu horitzó es diu Independència, Estat propi o com n’hi vulguis dir. A qui voto, en cada cas va variant en funció de l’implicació en el meu camí. Ara però, la P&R (puta i ramoneta) s’ha extès als possibles socis de govern. El Pp queda descartat (gràcies a Déu), i els Sociates (ara tenen merders de corrupció però després de les eleccions, vaja colla de cabrons) àvids de poder però reticents s’ofereixen carnalment pero amb la boca petita, que si les esquerres que si polítiques socials que si… res! I la P&R recau sobretot en ERC, si abans de les eleccions semblava que tot anava dirigit a l’unió, a un bloc nacionalista ferm i potent, a una benantesa, a un pacte de govern i govern posterior… ha canviat, ara son la nova Ramoneta. Ara no! que si pactes puntuals, que si política de grans acords, que si suport extern, que si oposició activa… quina pena. Ni nosaltres mateixos ens entenem. Fa pena! molta pena! em sento avergonyit de que dos partits polítics no es puguin entendre, quan la seva principal funció és aquesta. Partiditis.. m’hi pixo! Ara no toca, ara hem de ser el bloc més fort, més dur que hagi vist mai aquest país, uns liders segurs porten al poble segur a cap a un destí segur i ferm. Uns liders insegurs porten a un futur incert. Sento expressar-me així, però crec ser conseqüent en el que penso. Vull que els nacionalistes d’una puta vegada anem a una i veig que és el mateix de sempre… em sento novament decepcionat. Però si garanteixo seguir lluitant per el que crec. L’independència del meu complexe país.

Anuncis

Deixa un comentari

