Dimecres de neu

5 des.

ninotdeneu

Avui m’he trobat amb que tenia que pujar a Andorra, amb la Gemma i els nens, però, està nevant moltíssim i es veu que la carretera està impracticable. Problema, perquè ja ho tenia tot més o menys lligat. He estat dos dies sol i això et dóna una tranquilitat monescal, tot i la meva activitat fora de casa. Ahir vaig estar fins tard “trastejant” amb l’ordinador i amb música. Vaig anar-me’n a dormir amb una sensació una mica rara però he dormit com un soc. De vegades em dóna la sensació que sóc un especímen extrany i que nomès m’entenc jo. Farem el pont i viurem noves aventures. Quan torni del pont us les explico. Fins llavors cuideu-vos. Tots/es. Ah! he dibuixat un ninot de neu fent Breakdance. no sé perquè.

Anuncis

Deixa un comentari

