Dilluns en blanc i una gran cançó

11 des.

En primer lloc us deixo aquesta preciositat de cançó (una de les meves preferides), versió de la cançó de Mumford and Sons, White Blank Page. És una passada, música i sobretot la lletra.

No sé com he arribat al dimarts, el dilluns, poc remarcable, solsament testimoni del temps. Ahir no vaig tenir temps d’escriure res, de dibuixar res. Solsament vaig treballar i fer reunions. Després de la feina nens i  a casa. El pont ha estat més que bé. Vam estar a Andorra  3 dies, amb el Martí, perquè el Quim pobret tenia tos (principi de Bronquitis que sortosament s’ha resolt bé). Va estar molt bé perquè el Martí en tenia ganes. Vam estar molt temps junts, vam anar a esquiar, de botigues, a banyar-nos. Efecte totalment rel·laxant. Saunes calentes, piscines cobertes termals, Spa i dormir. Va anar molt bé. El dissabte vaig baixar a Berga, a la festa de l’Scooter Club Berga, que va estar molt bé. M’ho vaig passar bé i vaig disfrutar del format que més m’agrada, concert i xerradeta amb gent diferent. Els Toasters bons (sobretot la 3..jejeje). La veritat es que em venia de gust sortir una estona a Berga,  perquè feia temps que no hi sortia. També es troba a faltar (sortir a Berga vull dir). Aquí a la capital tot va bé. Demà he de pujar a Berga a una reunió complicada a l’Ajuntament i tornar a baixar, i el cap de setmana igual ens quedem.

Poques coses noves. Molta indignació amb el puto Wert, i molt ràbia per l’entremat mediàtic que hi ha contra Catalunya. Sort dels bons moments que m’emporto.

A veure si després puc fer un parell de dibuixets.

Anuncis

Deixa un comentari

