Django, vespers & cinema

14 des.

django

vesper

No és una novetat que últimament intento fer moltíssimes coses amb més o menys fortuna. El dimecres vaig pujar i baixar de Berga (sort del Barça que em va animar la baixada), de pujada, com ja sembla normal vaig mantenir una magnífica conversa amb mí mateix. Ahir tenia l’agenda a punt de petar, al migdia dinaret al Japo, a la tarda, era molt tard per anar a casa i molt d’hora per anar a un concert, així que vaig optar per anar a dormir (si ho heu entès bé), descansar, reposar, a la Sauna del meu gimnàs, que és d’aquelles de vapor. Vaig arribar, em vaig despullar, vaig agafar dos tovalloles i cap a la Sauna, ¾ d’hora. Perfecte!. Em vaig dutxar, em vaig vestir i cap a veure un concertillu “Biel Ballester” fent versions de Gipsy Jazz, Django Reinhardt, tot prenent un Vesper (agitado no revuelto) amb bons amics. Un luxe! No vaig poder quedar-me tot el concert, perquè després tenia una estrena de una peli que ha rodat el Mario (el meu cunyat). Molt bé. El Bosc (que és com s’anomena la pel·li), no s’assembla a la majoria de pelis de producció catalana, així que tan sols per veure una peli diferent ja està bé. A part d’això destacar (i no és perquè sigui el meu cunyat-amic) la feina del Mario, perquè hi han escenes molt ben captades des del punt de vista de llum i de plànols. Sense entendre’n res, em va agradar molt el tractament fotogràfic de la peli i alguns dels actors. Tot plegat, em va fer anar a dormir tard, però satisfet. No es poden fer més coses en un dia!

Anuncis

Deixa un comentari

