Llamantols&nens

17 des.

boga

Cap de setmana diferent, que no tranquil. Aquest cap de setmana, m’he quedat a Barcelona, amb els nens, sol fins dissabte a la tarda que arribava la Gemma. Vida de pare divorciat! El divendres, tots tres a casa fent com cada divendres el dia pizza&peli. Va estar bé, i el Martí va flipar amb una peli que fa anys em va flipar també a mi, James y el Melocotón Gigante, de Tim Burton, coincidències de la vida. El vaig deixar dormir amb mi, i el somriure que fa quan s’adorm amb mi fa molt riure, és un somriure de pillo. Quan dormia, lentament em vaig aixecar a veure Pedal Rush, una peli de missatgers que van en bicis fixie força bona, és distreta i divertida. El Quim, el dissabte es va aixecar cridant papaaaaaaa! i així que el vaig anar a buscar i el vaig dur al meu llit es va petar de riure!. Vaja dos! Després vam anar al parc que era per nosaltres sols, vam estar jugant a fer torrons (segons el Martí) i amb els columpis amb el Quim. Després va venir una amiga meva per fer unes patates i olives abans de dinar (ho havia promès als nens). Vem xerrar una estoneta de tot plegat i el Quim es va adormir, així que vam acabar el vermut i cap a casa. Dinar amb el Martí a fora el terrat, al solet (semblava estiu) i a fer una mica de forma al sofà. A la nit, ja els quatre vam fer Fondue (que sempre és una festa i m’encanta). El diumenge al matí festa mulitudinària de concentració de Cumpleanys varis. Va estar molt bé perquè amb un sol dia ens vem ventilar tot un trimestre (uuuuu bona idea). Vaig marxar abans perquè tenia una conta pendent amb un llamàntol de nom indeterminat. Vaig fer una Arròs caldós de llamàntol, que feia moltíssim temps que ho tenia al cap. I va sortir suuuperbé. Tot i l’exterminació del meu amic Llamantòl (accentuat així que és com ha d’anar) fig.1. Llavors va arribar l’hora d’anar al Barça – Atletico de Madrid. Gran, grandíssim partit! d’aquells que fan afició. Camp a tope, banderes gratuïtes de les bones, bones cerveses abans i gran partit després. Es va demostrar que Barça n’hi ha nomès un en aquesta lliga, que el Madrid va empatar amb l’Apañó i que tot flueix sota la batuta de Tito Vilanova. Encetem la setmana bé, així que anirem informant.

 

Anuncis

Deixa un comentari

